pizziiieee

Ehrm.. det där med att bada lilla hästen gick inte så bra, det får bli i helgen istället.. ;) Jag har faktiskt haft annat för mig.. som att sova till exempel?! Och som att hämta havre, fyfan vad jobbigt det var! Anyhow, jag måste bara skriva det här fastän jag säkert gjort det förut. Tegelstallet är det bästa stallet! Guud vad det är lugnt och skönt och trivsamt där nere alltså. I just love it!! Vill aldrig flytta upp till stora stallet igen, så vi får hoppas att jag får låna Charlottes box länge till.. :)

Nu när det äntligen är vår ute så orkar jag nog ta tag i det här med min hästs lilla (ehm stora!!) mage..! Ska försöka göra så att hon få gå dubbla pass några dagar i veckan. D.v.s att hon både går ett pass på ridbanan/ridhuset och ett ute i skogen. Får se hur det går och om det blir för mycket jobb. Men det är iaf värt ett försök!

Längtar väldigt mycket till nästa helg!! Då är det tävlingar på Hamre igen. Jag ska vara banansvarig igen tihi. Det ska bli roligt som bara den! Kände att jag klarade av det sist och fick en del beröm faktiskt.. ;)

Sen kan det få bli den 27:e så det rullar in pengar. Vill köpa nytt täcke till Lizzy.. ett med hals skulle ju inte skada när hon rullar sig som en gris varje dag..! Men vi får se vad jag har råd med efter att ha betalat alla räkningar och en viss 500-lapp till den där Jessicus.. ;)



Saknar min Isabullosaurussss väldigt mycketttttt! Men det går an när jag sysselsätter mig och inte bara tänker på att jag vill ha henne nära.. Jobbigast är det att gå och lägga sig om kvällarna.. :( Ge mig torsdag nu?!

Nu blire lite slösurf, mat och sen stallet! Lizzy börjar gå sina dubbla pass redan idag häähää! Emelie ska rida henne i paddocken och sen skrittar jag ut en liten promenix. :)

Small yeh! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0