häppiii :)

Idag är jag glad, idag mår jag bra. :) Var i stallet imorse med mamma och fixade Lizziiie plus att hon fick nya skor. Hon var så söt när hon gick iväg och rullade sig i hagen, min lilla gris.. :) Har sovit ikapp lite på dagen då jag sov dåligt inatt och på kvällen lekte jag med Jessicus. Vi skulle vara ute och gunga, äta glass och blåsa såpbubblor, men det var ju så jävla kallt eftersom solen hade gått ner så då blev det daimtårta och ett varmt (för varmt!!) rum hemma hos Jessicus. Lite snack och saknad av vissa personer och lite flumm. Sen blev Jessica massa täppt i näsan och trött.. :( Så jag gick hem och lagade mat samtidigt som jag fick sällskap av my baby boo in tha phone. :)



Nu sitter jag och längtar efter min Isabelle som jag får träffa om ungefär precis 72 timmar..!! Jag skiter i om jag är äckligt gullig nu och skriver emot alla mina principer (typ hatar att folk bara skriver om sina älsklingar hit och dit i sina bloggar hehe). MEN JAG ÄLSKAR DEN KVINNAN SÅ HIMLA MYCKET!!! Jag längtar efter henne varje sekund vi är ifrån varann. Och nu har jag varit utan henne i över 5 dygn, det är jobbigtttttt..! Men när jag vaknar imorn är det bara två dagar kvar, sen är det äntligen torsdag. Det kommer pirra så mycket i kroppen innan och när vi ses igen tihihihihi, mysigt!! (a)

Men blahablaha, nog med kärleksbabbel! Jag ska titta lite på scrubs, mysa med min söta katt Ida som ligger och spinner bredvid datorn och ta lite till daimtårta innan jag gör mig iordning för att sova sen.

Natttti! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0