april huh!

Ahmen tjaba vah! Jag har tröttnat på att blogga sådär ofta som förut om man säger såå..! Men här kommer ett litet inlägg iaffff! :)

Det börjar bli våååår ute och det känns i hela kroppen, och i själen! Jag är mycket ute i stallet om kvällarna och står och pysslar med min fina häst som fått ett nytt smeknamn av my own Isabull. Hon kallas nu även för da-da-dammm Lizzard..! Igår var jag och Lizzard ute och red ca 1 timme och hej och håååå va det gick! :D Hon bockade och busade, studsade upp och ner, hit och dit och jag kunde inte hålla mig för skratt hihi! Vi galopperade uppe på åsen där det var perfekt underlag och jag kände i hela kroppen att fyfaaaan vad jag har saknat henne och att rida såhär mycket som jag börjar göra nu! UNDERBART! :D

Det var även cykelpremiär för mig igårrrr! Till och från stallet trampade jag minsann och det tog ca 10 min enkel väg! Snacka om att svetten rann haha, har inte rört på mig på hela vintern typp.. Men nu ska jag ta och cykla till och från stallet när vädergudarna tillåter det. :)

Visserligen grisade jag mig på kvällen och åt pizza as usual... mennnneeee... äsch!! Det är ju så gott ehe! (a)

Nu är jag hästfriiii till på söndag, kommer sakna min lilla pärlaaa, men samtidigt så ska det bli kul att hinna med lite annat också. Imorn ska jag tvättaaaa och på kvällen blire partajj! Mattias och Natta kommer och våldgästar mig på lördag och stannar till söndag så jag har fullt upp. Skojjsigt! :)

Nu ska jag ta bussen ner på stan och träffa my löööve, sen blir det tacobuffé på Oliver Twist i tell uuu! Efter det ska vi bänka oss framför Vampire Diaries!! :D

Smell yaaah peoplezzz!/m

Ordet är ditt!
Postat av: Boråsryttaren

hoppas du har haft en bra helg :D

// http://borasryttaren.blogg.se

2010-04-11 @ 17:54:41
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D Snygg blogg =D Händer idag då?

2010-04-14 @ 19:22:21
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0