tisdag

Tja tja bloggen! ;) Idag har det varit full rulle sedan jag steg upp ur sängen! Vaknade vid ett eftersom jag gick och la mig vid halv fyra inatt hehe. Iaf så drog jag till stallet vid två. Blev upphämtad av Majababy och hennes mamma. Vi hade ungefär en kvart på oss att fixa iordning hästen, transporten och lasta och det gick faktiskt på bara 10 minuter! ;D We're the best! (h)

När vi kom fram till JumpClub blev jag väldigt imponerad faktiskt! Det var verkligen jättefint och underlaget i paddocken var ju hur bra som helst! Det var nått med fiberduksbitar blandat med sanden och det dammade verkligen inte nått alls. Det såg väldigt bekvämt ut för hästarna att arbeta på också, lite annat mot våran gruspaddock! x)

Det var roligt och lärorikt att kolla på träningen och det gick riktigt bra för Maja och speedpownin Joyce! Jag fick ett par bra kort som jag dock inte kan lägga in, buhu! Kaspar Hållsten som säkert många vet vem det är var också med och tränade och hästen som han red var ju bara huuuuur snygg som helst! Men ja, det får bli ett speciellt inlägg med de bilderna senare i veckan! ;)

När vi kom tillbaka till Hamre så flummade jag med Carro och Maja ett tag och fikade lite i caféterian, sen var det dags för mig att ta tag i min häst för dagen! Jag och Challe var ute på en urmysig ridtur i skogen och han var hur pigg och fin som helst! Han ville gärna trava fortfort och helst galoppera också, men eftersom han tävlade i helgen så ska han gå lugnt den här veckan och fick nöja sig med lite trav och mestadels skritt. Hittade förresten två rätt fina bilder på honom och Kajsa från helgens SM-tävlingar! :)

   

Nu ska jag fortsätta lyssna på paramore och läsa alla bloggar som jag bevakar!
Puss /m

Ordet är ditt!
Postat av: maja

tack för hjälpen :D och du måste skicka bildera seeen!! <3

2009-09-15 @ 21:42:28
URL: http://[email protected]

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0