god kväll!

Jag har funderat länge på att börja designa min blogg, och skulle vilja börja med att fixa en snygg header. Det finns dock ett litet problem, jag kan inte göra en själv!! Så om det finns någon vänlig själ därute som har lust att hjälpa mig med en så skulle jag bli huuuur glad som helst! :D



Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, inte mått allför bra så har mest legat i sängen och kollat på tv och slöat. Mamma och Sandra fixade hästen min, tur att ni finns och hjälper mig pärlor!

På kvällen blev jag jättesugen på godis så jag gick ner till Ica och köpte typ ½ kg och mumsade i mig en massa medans jag kollade på Idol! Hur söta var inte de två killarna som var jättenervösa och hade med sig en gitarr från guitar hero?! Åååh, jag blev alldeles småkär i dem haha! Det var rätt skoj att se juruns miner när den ena killen sprang rakt in i dörren också hahaha!

Grymmaste bruden idag var ju iaf lätt Antonia Szabo!



Jag får sån gåshud att jag tror att jag ska krypa ur mitt eget skinn när jag lyssnar på henne! Någon som håller med mig?!

Nu ska jag käka lite mer godis och kolla in alla auditions som jag missade igår!
/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0