hey hey!

Gav stallet mig mer energi? Svar nej! Vissa människor förstår verkligen inte när skämt blir jobbiga eller när det är dags att knipa! Visst, jag skrattar och låtsas som att jag inte bryr mig, men det svider inom mig ändå när gränsen är nådd! Det gick till en början inte nå bra att rida heller, min häst var skitpigg, dampig och rädd för allting! Hon såg spöken överallt och gick mig verkligen på nerverna när hon höll på att kasta sig hit och dit och småreste sig. Jag som redan var irriterad och upprörd orkade bara inte med ett jobbigt fjantande sto..

Efter att jag nästan bröt ihop på hästryggen märkte jag att sadeln hade åkt alldeles för långt fram, så jag hoppade av och sadlade om och vips så gick det superbra att rida! :o Snacka om att jag hade blivit upprörd över att "jag inte kunde rida" alldeles i onödan ehe. Jag är glad att det gick bra på slutet iaf! :D

Min räddning för dagen var Carro och hennes underbara mamma som bjöd mig både på donken och skjuts hem från stallet! Eller iaf skjuts hem till dem där jag åt och umgicks lite med Carro innan jag promenerade hem vid halv elva.

Kvällen har jag tillbringat framför datorn, har hjälpt sandra en del med sin blogg och snackat med massa folk på msn. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar! Imorn ska jag äntligen ta hand om min prins Challe igen och så ska jag följa med Majababy och Joyce till JumpClub när de tränar! :D



GO'NATTEN (K) /m

Ordet är ditt!
Postat av: babby

Tack för att du "anmält" dig till veckans blogg!



Under dagen kommer veckans blogg att utses! Håll utkik på http://lindababby.blogg.se

2009-09-15 @ 08:24:13
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: sandra

JAG VET JAG ÄR SUPERBLOGGARN ;D

2009-09-15 @ 18:26:06
Postat av: maja

du ska inte bry dig om dom som trycker ner dig:O dom ska jag spotta i ansiktet och gå RAKT in i.... ehe... nejmen du vet att du är bäst ju :D



tack för hjälpen idag baby :)

2009-09-15 @ 19:20:48
URL: http://majaolivia.blogspot.com

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0