tristess

Tjaatjaa!

Jag har grymt tråkigt denna söndag kan jag säga. Det enda roliga som skulle hända på hela dagen var att Jessica skulle komma över med USB-sladden till kameran, men hon hittade den inte och nu har hon åkt till Dalarna och är på praktik där i 2 fucking veckor!! Så jag kommer inte kunna få in bilderna på hur länge som helst, buhu!! Jag kommer inte få träffa min bästa vän heller! Vi umgås liksom varje dag.. Öööhhh.. mitt liv är så roligt just nu känner jag. (y)

Jag hade tänkt skriva ett blogginlägg med en del bilder från helgen, men det får bli en tråkig text istället dåå! Igår var jag på Rocklunda hela dagen med Jessica, Mia, Maya och Sandra. Hjälpte både Mia med Gabbe och Rambo med Tyra. Det var kul att så många från Hamre var med och tävlade och det gick bra för allihop. :) Både Mia och Sanna blev placerade i varsin klass. Grattis till de! :)

På kvällen skulle jag ha hängt med alla mina girls på fest, men jag kände mig inte så jättepigg när jag kom hem från stallet vid halv åtta tiden så bestämde mig för att vara hemma och slöa istället. Hade en skön kväll framför datorn och pratade mycket häst med en tjej som heter Joanna. ;D Det blev en del fotande också även efter tävlingen igår, både av mina katter och min häst, åh vad ledsen jag blir att jag inte kan lägga in bilderna i datorn.. ;(

Idag har jag mest legat i sängen och glott på tv. Barnkanalen is the shit säger jag bara, och extreme home makeover alltså. Puss på det programmet! :') Börjar känna mig lite piggare så tänkte ta en dusch och sen åka ut till stallet. Det är ju stallmöte klockan sex som jag känner att jag måste gå på. Lizzy blir omhändertagen av Emelie, men ska passa på att pussa lite på henne också. :)


Får bli en bild från i våras på hästen min, Julia Carlbom som rider :)

Dusch vare nu! Hade fint
/m

Ordet är ditt!
Postat av: isabella - hästblogg

vilken fin häst =)

2009-09-06 @ 16:24:21
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0