stallmöte

Har nyss kommit hem från höstens första stallmöte. Det var väl ungefär likadant som varje gång vi har stallmöte haha, alla tycker olika saker om allt och det slutar med att vi sitter och pratar i flera timmar utan att egentligen komma fram till något konkret beslut över huvudtaget. Gunnar pratar om allt som ska hända och byggas och repareras på anläggningen men det mesta brukar förbli rätt ohänt iaf. Men vem vet, 2009 maybe will be THE year when thing's gonna happen for real! Personligen tyckte jag att folk var lite bittra överlag, jag menar hallå, är det inte tillåtet att fnissa lite eller? Bara för att jag och Maja hade roligast av alla på det där tråkiga mötet! Jag säger bara shake your manboobies! Du gjorde min dag haha, vilka har bästa humorn på Hamre va? ;) Puss pårey!


Majababy (som hon själv döpt sig till i min telefonbok) in rosa jacket (h)

Efter mötet pussade jag lite på min söta häst som stod i sin box och verkade rätt glad över att matte kom på en liten snabbvisit. Hennes rosa mule är typ det mjukaste som finns att pussa på! Jag och min vän Simone tog sedan en promenad hem från stallet, det var nog det hurtigaste jag har gjort på bra länge fan! Skönt som tusan var det, ska nog börja promenera lite mer tror jag minsann! (y)

Sprang in på Ica en sväng och köpte till min egna stora förvåning yoghurt och müsli! Jag vet inte vad som har hänt med min hjärna, det måste vara för många hjärnceller kvar eller något eftersom jag inte kunnat festa bort några alls den här helgen.


mitt ny(ttig)a liv?

Anyway, så ska jag ta och äta lite av det nu och sedan avnjuta denna söndagskväll framför datorn med musik, skitsnack på msn och sms:ande med en sötnos! (a)

See ya around!
/m

Ordet är ditt!
Postat av: Emma Gynning

Inte lätt när alla vill olika ;-)

2009-09-06 @ 21:17:40
URL: http://emmagynning.blogg.se/
Postat av: Mige

Oh, Maja my love! (L)(F)



(PLAN)

2009-09-06 @ 21:42:02
Postat av: majababy

haha vi är råsköna ju :D jävla stroppar på hamre.......... fan ska vi bygga en egen gård nånstans långt åt helvete eller? JA! and btw, i want to lick his... hahhah



puss påreeeeeeeey

2009-09-06 @ 23:00:16
Postat av: isabella - hästblogg

tack :D

2009-09-07 @ 00:15:21
URL: http://isabellaf.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jamen får jag tävla avd.b med henne trots att jag är överårig & hon är över 6år? Eller måste man rida storhästklass då?!



Jag har jobbat hos Niklas & då hade han ju Jacson, red henne rätt mycket faktiskt :) Jag motionsred ju bara tävlingshästarna men iallafall, det är en upplevelse det med ;)

2009-09-07 @ 08:42:12
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Ah okej, vad bra då! :) Jag vet ju inte om jag kommer rida ponnyn men det kan ju vara bra & veta innan! :)



Det var några år sedan jag jobbade hos Niklas, jag tror Jacson bara var 5år då så det är nog rätt stor skillnad på henne då & nu :P Men hon var väl rolig, rätt hetsig &så, hon har mycket temperament men det har ju dom flesta tävlingshästar :) Haha, minns en gång när Niklas skulle tävla henne så rymde hon när vi skulle veterinärbesiktiga henne! :P

2009-09-07 @ 20:33:42
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0