söndag

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig om vi säger så. Efter gårdagens jobbande var jag helt slut i både huvudet och i kroppen så imorse beslutade jag mig för att stanna hemma istället för att gå upp och flänga runt hela denna dag också. Det hade jag bara inte klarat av!

Maja och hennes fina ponny Poetic Joyce var ju och tävlade på Rocklunda idag och det var dit det var meningen att jag skulle följa med som hästskötare/kompis/fotograf haha. Men det får bli en annan gång! Det hade i varje fall gått bra för dem både LB:n och i LA:n. De var dubbelnollor i båda och hade dessutom kommit på en 6:e plats i LA:n! Grattis grattis! :D
 

Hoppla!


Vad sägs om att le lite nästa gång Maja? ;)

Nu har jag precis tagit ett bad och det var verkligen hur skönt som helst! Älskar att ha badkar! :D Ska kila över till affären nu och köpa lite gottigott och sen ska jag roa mig med att kolla på alla resultat och bilder från dagens ponnytävlingar!

Måste ju bara berätta att Challe och Kajsa behöll sin plats från gårdagen efter dagens insats och kom därmed på en fin 2:a plats i både Svenska Mästerskapen och Nordiska Mästerskapen i voltige detta år! Silvermedalj till min prins med andra ord! :') Bilder från mästerskapen kommer om någon dag eller tidigare om jag hittar några bilder på nätet. :)

Puss på er! /m


Ordet är ditt!
Postat av: Sandra

LA:n rundan var verkligen grym :D

2009-09-13 @ 21:22:31
Postat av: maja

tack mikeliii :D men fy vilka fula bilder :( mina var finare :D hihi!

2009-09-13 @ 22:11:19
URL: http://majaolivia.blogspot.com

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0