prins!

Chaachaa bloggen! Igår var jag på stan med sändrie och majababy, vi fikade på nått glassigt café som jag inte orkar stava till! (h) Så här snygga var vi iaf! ;D

   
sändrie, majababy och så jag då (a)

Vi gled runt på stan liiiite väl länge så sen fick vi supermega bråttom till bussen som vi precis missade... (såklart -.-) Så vi fick ta sista "dagbussen" och kom precis i tid för att se invigningen av SM & NM i voltige som började klockan sju i stallet! Det var jättekul, fint, spännande och stämningsfullt att se på så jag är glad att vi hann dit i tid! :D Min prins Challe var med och gjorde sitt och Kajsas specialnummer! De var såå duktiga båda två!


Min prins galopperar i ett kolsvart ridhus, med fullsatt läktare, ljusslingor
fastsatta på kroppen och med sin voltigör Kajsa svingandes på sin rygg! :')


På kvällen drog jag hem till maja och vi lagade mat, moffade godis, chips och cola. Vi kollade på hey baberiba, töntade oss och satt vid datorn och innan vi gick och la oss åt jag ben & jerry's glass för första gången i mitt liv! ;o Det var som jag förväntade mig, farligt gott!!

Imorse ringde klockan vid sju och det var bara för mig att gå upp och vandra iväg till stallet. För idag har jag nämligen jobbat som funktionär på voltigetävlingarna och även agerat lite hobbyfilmare och fotograf! Synd bara att jag inte får USB-sladden till kameran förrän tidigast på torsdag så jag kan tyvärr inte visa er några bilder! Men den som väntar på något gott... ;)

Kajsa och Challe hade verkligen medvind idag och ligger på en 2:a plats i sin klass både i SM och NM inför morgondagen!! Jag hoppas och håller tummarna för att det går lika bra för de imorn så de lyckas ta en placering! Men man ska väl inte hoppas för mycket... fast det kommer jag göra iaf! (a)

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, för imorn ska jag upp och hoppa vid åtta. Först ska jag följa med majababy och joyce till ponny-DM på rocklunda och sedan åker jag tillbaka till stallet i tid för att se Challe och Kajsas sista tävlingsmoment och även prisutdelningen för alla klasser! Jag hoppas att det kommer stå en glad, fin, skinande och vacker prins där och ta emot en medalj då! :)

GO'NATTEN! (K) /m


Ordet är ditt!
Postat av: Cassandra

"Gud alltså" .... "Wupppps" Haha! :P Men man ser ju inget på filmen =/

2009-09-13 @ 13:44:29
URL: http://metrobloggen.se/cass
Postat av: mikaela

haha ja jag kanske kommenterade lite (a)

hm, jag ser iaf ljusslingor? och det var ju det man såg eftersom det var kolsvart i ridhuset? xD

2009-09-13 @ 17:03:27
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: ess

så himla fint! fett duktiga ^^

2009-09-17 @ 22:11:06

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0