onsdag

The depp came over me tonight. D.v.s jag låg och tänkte, tänkte och tänkte i princip heeela natten så jag har sovit bort i stort sett hela dagen, men det behövde jag kan jag säga! Jag har inga pengar på mobilen heller så ni som har smsat mig och inte fått något svar, var inte ledsna, jag iggar er inte! ;) Ska fylla på den så snart som möjligt!

Jag har nyss tagit en dusch för att väcka mig själv till liv en aning och det funkade ganska bra. Det är ju fantastiskt hur fräsch man känner sig när man är nyduschad! Jag känner mig alltid som en ny människa. Så när jag ändå var så pass pigg och glad tog jag tag i att städa badrummet på samma gång så nu glänser det fint därinne! :D

Om 9 minuter börjar mitt tvättpass så jag ska kila ner i tvättstugan med 2 astunga ikeakassar och köra igång alla 3 maskiner! Skriver mer senare!



Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0