kvällsnjutning!

Tack Maja för att du lärt mig att Ben and Jerry's är en gåva från ovan eller nått i den stilen för det är ju galet hur gott det är!! Det är ju inte bara glass, det är fan livskvalité och äkta njutning i en liten förpackning på 500 ml! Och är man inte värd att ge sig själv lite glädje för bara 50 kr säg? Detta är min favorit hittills! (har smakat 3 olika)



Har legat i sängen och kollat på Notting Hill och smaskat på denna goda glass och smsat med en sötnos! (K) Men efter ett tag så fick jag ett skumt sms från Comviq där det stod att mitt saldo började bli lågt fastän jag hade 65 kr igår! Nu var saldot nere på bara 6 kr fastän jag inte hade ringt någon eller smsat över 3000 sms som ingår varje månad. Jag blev rätt sur och ska ringa Comviq så fort jag vaknar imorn och fråga vad som pågår!

Nu ska jag fördriva tiden med att försöka designa min blogg lite till och sedan hoppas jag på att jag blivit trött så jag kan gå och lägga mig! Tankarna flyger iväg och jag längtar massvis tills på torsdag! (a)

Puss på er! /m

Ordet är ditt!
Postat av: maja

hihi ja den slår rätt hårt dendär :D bohemian raspberry <3

2009-09-14 @ 19:39:55
URL: http://majaolivia.blogspot.com
Postat av: ess

verryyyy bra smak!! min favorit oxå ^^

2009-09-17 @ 22:13:03

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0