kvällens garv!

Alltså jag slutar aldrig att förvånas över vilka roliga mejl jag får ibland. Jag är medlem på QX.se och har ikväll piffat upp min presentation där litegrann och innan jag skulle logga ut för att gå och lägga mig så fick jag ett mejl som jag kände att jag bara var tvungen att dela med mig utav!



Andreeaa
Tjej, 15, Örebro
"Görs :P
Får jah fråga en grej om sex !!
hehe undra typ om analsex... funderar på att testa :P
tar du den i rumpan ?
E rädd att de gör ont !?..
Kramiss.."

Är det bara jag som inte fattar grejjen med att mejla en helt okänd på en dejtingsajt om sånt?


Ordet är ditt!
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-09-08 @ 11:48:06
Postat av: Miopet01

Asså jag förstår inte heller grejjen, eftersom alla är olika? O.o

2009-09-09 @ 00:29:10
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

haha what?? svara något jättekonstigt tillbaka till henne typ ... "det rinner bajs för alltid ur stjärten på dig om du har det" så hon blir värsta rädd :O



SKulle vara kul :D

2009-09-09 @ 22:49:31
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: ess

men hahaha xD man slutar aldrig förvånas liksom ;)

2009-09-17 @ 22:07:47

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0