kulturell kväll

Tja tja bloggen! Nu sitter jag och har precis duschat och tagit en macka, ska ner på stan snart och träffa alla mina bejbs! Vi ska kika lite på alla kulturella ting som existerar på årets kulturnatt och sedan drar vi vidare på någon fest! Vet inte vart vi hamnar, men det visar sig ju..! ;)

     
ALLTID SÅ JÄVLA KUL MED ER BEJBS!! :D

Var i stallet tidigare idag och var så sjukt snabb! Jag är faktiskt imponerad av mig själv haha. Mockade och fixade maten till både Lizzy och Challe på bara 1 timme! ;o Red sedan ut en sväng barbacka i skogen på Lizzy och skrittade bara. Hon var trött sen gårdagens konditionsträning så det kändes som ett bra val! Det var väldigt mysigt att rida! Kvällssolen var framme och alla träd börjar få löv i mysiga höstfärger nu. LOVE IT! Challe fick vila då han tappade en sko igår och jag inte ville slita ut foten för den såg rätt trasig ut. Men pysslade om honom och borstade en massa.

Nu måste jag sminka mig och fixa håret! Ha en bra kväll vaaaaah! Puss/ lil'm


Ordet är ditt!
Postat av: ess

vi är fucking jävla bäst!!! det är awesome <3 KÄRLEK!!

2009-09-20 @ 02:19:22

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0