just so you know

Förra hösten hände något väldigt omtumlande i mitt liv.
Scenerna spelas fortfarande upp framför mina ögon nästan varje dag.
Det tar mer än ett år att komma över något så pass hemskt.
Några av er vet vad jag menar, andra inte.

Till mina vänner och ni som träffar mig om dagarna vill jag säga att..
Jag hoppas ni förstår och har lite överseende med att jag kanske inte
är så glad som jag brukar eller pratar lika mycket som vanligt en tid framöver.

Fråga gärna om ni undrar något, men var även beredd på svaret.

Sometimes you just need a break from everything!


Ordet är ditt!
Postat av: Sandrie

Älskling.. Vet jag? Tror inte det, berätta. Love you don´t forget that<3

2009-09-16 @ 19:21:25

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0