måndag it is

Idag har jag inte gjort ett smack! Har haft ont i kroppen och varit trött hela dagen så jag frågade min bästa medryttare Emelie om hon ville ta hand om Lizzy idag och hon ställde upp som hon oftaste brukar göra. Tack gumman!


Titta så söta dom är! ;D

Eftersom jag bara var hemma och inte gjorde nått speciellt idag så blev det väldigt tråkigt ett tag framåt kvällen då jag verkligen inte hade någonting att göra, men sen kom jag på att jag hade missat idol-avsnittet från i fredags så då var ju kvällen genast räddad! Har nu legat i min säng och kollat på det sista avsnittet innan årets slutaudition drar igång imorn och har verkligen hittat en grymt bra favorit! Jag hoppas han kommer med bland de 10 bästa!!



Nu sitter jag och filar på en ny bra spellista på spotify eftersom min nuvarande är alldeles för dåligt anpassad.. Den funkar bra när jag är ensam men inte annars! Nu ska jag göra en lista för speciella tillfällen tihi! Och med tanke på att jag är lite småsugen på nått så ska jag gå och plocka fram min B&J's ur frysen nu!! Bohemian Raspberry it is! Eller som vissa kallar det.. fruktglass! But we like it, don't we?! ;D

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0