hejje!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet! Smart som jag var lyckades jag glömma mina nycklar i skåpet så min stackars mamma fick ställa upp och köra mig fram och tillbaka till stallet! Jag som hade fixat skjuts hem och slapp åka buss för en gångs skull, nej men då får man åka en extravända.. Nu är jag iaf hemma och tänkte bara kika runt lite på internet och sen lägga mig i sängen och kolla på dagens avsnitt av idol. Längtar!! :D

Fick en kommentar av en anonym filur där det står såhär:

"Du får jäääääättegäääärna byta färg på din text,
lite drygt att kisa för att se vad det står ^^
Puss!"


Så nu frågar jag er mina läsare?!
Ska jag byta färg? Är det svårt att se vad det står?

Själv tycker jag inte att man behöver kisa för att läsa men det kan ju vara olika beroende på vilken dator man har..? Jag vill gärna att så många som möjligt svarar, det är ju för er läsare jag fixar och trixar med design och färgbyte liksom. :)

Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: hmmmmmmmm, undra det vaaaaah?!

naej du, behåll den gulliga babyrosa färgen! WE LIKE IT!

hon kan ju ta sig i arslet alltså (y) ;)

2009-09-23 @ 22:09:10
Postat av: maja

men ja byt :D eller byt den vita mot något mörkare!

2009-09-23 @ 22:16:21
URL: http://[email protected]
Postat av: mio kungen av allt, det vet du

euhm. har inget problem med att läsa texten på bloggen. men visst är det inte det bästa färg valet men man behöver iaf inte kisa ;)

2009-09-23 @ 23:38:11
Postat av: Anonym

jo byt färg :) till något mörkare:)

2009-09-24 @ 07:23:31

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0