happyness!

Jag har hört rykten om att hoppträningarna faktiskt kommer dra igång på Hamre igen nästa vecka! Vet inte om det stämmer till 100 % men det kommer jag att ta reda på imorn kan jag säga! Åh vad roligt!! Det jag har hört är att det blir Bobo Fuchs som kommer ha träningar och jag ser fram emot att få börja träna igen med min pärla! Märks det att jag är taggad eller?! Tihii! :D


Lizzy and me i action!

Jag har haft en toppenkväll med pannkakor, skratt, mys, glass och idol! Ska snart gå och sova och det blir en till att dela säng med inatt än bara mina 3 katter. And i like it alot! :* Vi hörs imorn! Puss /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0