Godmorgon?

Godmorgon! Haha, ja det är faktiskt morgon för mig. Sitter här helt nyvaken.. steg väl upp vid typ två kanske. Råkade fastna framför datorn i natt och skrev en massa. Inte så smart att vara vaken till fyra på morgonen kanske, men jag var ju bara tvungen att ta vara på min skrivaranda när den väl kände för att existera!

Som jag skrev igår så tänkte jag klippa min häst idag, men nu kommer det bli alldeles för mycket folk i stallet när jag kommer ut så jag spar det till någon dag senare i veckan.


Nyklippt häst 2008!

Jahapp, nu är det nog dags för mig att äta lite frukost/lunch och sen glida iväg till stallet. Ska rida ut en sväng i skogen på min pärla, det är helt underbart höstväder ute! Efter det blir det att kolla in hoppträningarna för Bobo. Tar med mig kameran så får vi se om det blir några bilder. Jessica har dock inte hittat USB-sladden än, men hon har lovat mig att hon ska leta som en tok idag! Så har jag tur kanske jag kan lägga in mina ehm typ 500 bilder snart.. ;)

Kommer förmodligen missa idol ikväll också, men det är ju bara så skönt att jag kan kolla på tv.se/idol när jag kommer hem! Ha en bra dag people! Tjaatjaa/m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0