God kväll

Sitter vid datorn och lyssnar på Michael Jackson, dricker cola och äter kakor vilket jag genast borde sluta med eftersom jag ska gå och lägga mig inom 55 minuter! Hög på socker = sova? Njaaa...

Har haft en lovely dag och tagit en massa kort på djuren här hemma och i stallet! Hann dock bara fota en utav de nya ponnysarna från Irland och det var den här söta filuren som lilla Maya och Iza har köpt tillsammans, eller ja deras föräldrar.. ;)


Kate heter denna skönhet! Hon är en 6-årig C-ponny direktimporterad från Irland och kom till Hamre igår. :)

Lägger in ett särskilt inlägg med några bilder på mina katter alldeles strax och sen blire sängen för imorn ska jag vara i stallet halv åtta. Fodra, släppa ut hästar, mocka, äta lunch, ta in hästen, borsta och sen klippa henne står på morgondagens schema! Blir bilder på henne före och efter klippningen imorn.

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Josefine

Söt häst :)

2009-09-26 @ 23:38:21
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0