fröken ivrig

Som ni ser så kunde jag inte hålla mig till imorgon, utan bytte lite färger redan nu ikväll.. eller.. hmm.. det är faktiskt mitt i natten nu, eller rättare sagt morgon.. Klockan tickar iväg och är snart halv fyra precis som igår! När ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid? Frågan är om jag kommer orka upp ur sängen innan tio imorn eller om jag ska duscha nu innan jag går och lägger mig.. fast risken finns ju då att jag blir ännu piggare av att duscha.. Livet är så jobbigt ibland känner jag! ;p

Hur som helst så har jag faktiskt en rätt godkänd anledning till varför jag fortfarande är vaken. Jag surfade runt på qx.se och där i ett klotterinlägg stod det att Paramore har släppt sitt nya album "Brand New Eyes" på sin hemsida så man kan gå in där och lyssna hur mycket man vill! Tror ni jag kunde hålla mig från att göra det då eller? Nää.. just det!



Jag längtar tills hela albumet släpps så man kan lyssna på alla låtar på spotify och vara busig och ladda hem det från piratebay.. (h) Vill faktiskt köpa det också, men har inte riktigt råd nu vah.. Tänker faktiskt lägga pengarna på att köpa en biljett till deras konsert! Så fort pengarna rullar in så är det jag som köper mig en biljett kan jag tala om. Åååh, jag längtar redan!! Den 30 november kommer de till Stockholm och jag bara känner på mig att det kommer bli så gryyyymt!

Min personliga åsikt efter att ha lyssnat igenom alla låtar ca 2 gånger är att "Brand New Eyes" av Paramore verkligen överträffar alla mina förväntingar som jag har haft. Det är så grymt mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig! Jag har lyssnat på dem sen slutet av 2006 och det här är nog det bästa albumet de gjort om jag får säga vad jag tycker! You rock! ;D

Nu måste jag dock sluta vara en sån musikidiot och faktiskt gå och lägga mig! Hörs när jag vaknat igen kära läsare. Go'natt eller ähhh.. go'morron! ;) /m


Ordet är ditt!
Postat av: ess

fett nice blev det! med rött, & ny bild på dig & allt! me like ;D

2009-09-24 @ 18:14:15

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0