freidaug

Idag har jag typ ehm.. vaknat, ätit frukost, kollat på mtv, pussats (a), lekt med jessica, åkt till stallet och varit där från hmm få se nu 12.30 - 18:30! Alltså i 6 timmar, hur orkar jag? x) Fast det gör jag väl inte heller.. När jag kom hem var jag huuur trött som helst och nu sitter jag här och halvsover vid datorn!

Det var hur kul som helst att rida Lizzy idag! Jag och Simone skrittade iväg till stubbåkern på IKEA-fältet och någon var ju liiiite pigg om man säger så! Min lilla häst blev en slimmad (ehe aja iaf trodde hon det) galoppör! I början kunde vi hålla oss till typ speedtrav och ehh fortsomfan-galopp och efter en stund blev det mer springa-fritt-på-ett-stort-fält-utan-mattes-kontroll-galopp!! xD Jag höll faktiskt på att ramla av en gång då hon kastade sig åt sidan för ingenting! Tappade ena stigbygeln och hamnade lite på sniskan i sadeln, men kvar satt jag! Och jag tänker då inte flyga av för om jag klarar mig till sista december har jag faktiskt inte ramlat av på heeela året! Någon som tror att jag kommer klara det? Nej, inte jag heller. x)

Nu ikväll har jag käkat pizza, ben and jerry's och druckit cola!! MUMS! ;D Ögonlocken börjar kännas väldigt tunga och jag ska faktiskt lägga mig i sängen snart och glo på tv tills jag somnar, hur skönt som helst!

Imorn blir det en hästdag som vanligt tihi! Ska ta hand om min prins och min prinsessa och så ska jag och Milla ha ett hemligt möte om något ruuuuligt!! :D Det betyder att jag måste fixa någon slags matlåda att ha med mig innan jag åker till stallet... Hmmm... Det är ju verkligen min starka sida har jag hört! Men äh, det löser sig väl! Jag slänger kanske ihop lite majs och avokado? Vem vet, vem vet! ;) GO'NATTEN! (K)


Bjuder på en bild på mig och prinsessan Lizzy från i våras som jag redigerade lite nu ikväll :)


Ordet är ditt!
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fin häst!

2009-09-20 @ 14:48:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0