energy

Monday it is och jag känner mig alldeles tom på energi.. *gäääääsp* Mitt hem är för smutsigt, jag borde dammsuga, tvätta, städa badrummet och diska. Woho, nu fick jag genast ännu mer energi känner jag! Fyfan för måsten.. Ibland orkar jag verkligen inte vara "vuxen".. Det vore helt okej att flytta hem till mamma igen ett tag, ha ett eget litet rum som jag aldrig behövde städa. Mamma fixade liksom det, jag var bara tvungen att bädda sängen, och det kan man ju faktiskt orka med.

Fast nu så är det ju inte direkt så att man bara kan fly från verkligheten.. eller? Haha, jag har fan flytt från verkligheten bra länge så visst går det, men till slut kanske smutsen tar över och jag kanske inte ens kan andas i mitt egna hem och det vore ju förfärligt! Men jag tänker iaf fly från verkligheten idag också för jag orkar inte!

Mitt sätt att fly lite från allt är att åka ut till stallet, pyssla med min prinsessa och sedan rida ut i skogen alldeles ensam. Det är så skönt att slippa prata med någon förutom hästen och bara sitta där och rensa huvudet. Idag tror jag faktiskt att jag ska rida till IKEA-fältet och fräsa över stubbåkern! Jag tror mitt mentala jag kan behöva det för att få lite energi tillbaka.



Det är väl dags för mig att ta mig i kragen, byta om och cykla iväg till stallet och hoppas på att jag mår bättre när jag kommer hem igen! Men det är ju så skönt att bara sitta vid datorn och slöa..! Solen skiner ju iaf ute så det kanske kan få mig att vilja ut lite. Nää.. vem försöker jag lura? Jag har verkligen ingen lust att ens gå utanför dörren idag.

Någon vänlig själ kan ju få komma hit och bjuda mig på mcdonalds och typ köra mig i en limousin till stallet så kanske jag orkar med den här dagen!

tjarråå /m

Ordet är ditt!
Postat av: babby

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig hos mig!

2009-09-14 @ 20:33:53
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: babby

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig hos mig!

2009-09-14 @ 20:34:52
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: babby

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig hos mig!

2009-09-14 @ 20:34:53
URL: http://lindababby.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0