how u doin?

Dagen har varit en jag-mår-rätt-bra-men-orkar-inte-gå-utanför-dörren-dag. Som tur är har jag världens bästa vänner som ställer upp och fixar saker när jag bara orkar vara hemma och inte träffa folk. Sandra tog hand om både min häst och om intaget idag.

Tack gumman du är guld värd! <3

Besök hennes blogg vettja!
http://sandraellenor.blogg.se

Har ägnat dagen åt att bara chilla. Har mest setat vid datorn, fixat lite med bloggen och bl.a gjort en ny header som jag själv blev väldigt nöjd med. Har hjälpt Jessica lite med hennes blogg också men kände nu på kvällen att jag inte orkade riktigt så ska hjälpa henne mer en annan dag.

Tittade på Idol och blev faktiskt rätt besviken på dagens avsnitt. Det byggdes upp en sån otrolig spänning under hela programmet och så fick man ändå inte veta vilka som gick vidare! Tro mig jag kommer sitta spikad framför tv:n imorn när det är dags för sista delen av slutauditionsveckan! Nästa vecka börjar kvalveckan och jag har läst att biljetterna dit är gratis.. Synd att man inte bor i sthlm och kan gå, det skulle ju vara hur kul som helst.

En stor applåd till Idoljuryn som alltid kommer med små roliga kommentarer och gör varje avsnitt till något speciellt! Jag gillar särskilt Bagge!



- Var har vi han som gråter hela tiden?
- Jag skulle hellre ha 200 skrikande apor i en bil än att se det här framträdandet igen!
- Grattis, det här var SÄMST idag.


o.s.v..

Jag har många favoriter i årets idol bl.a Mariette, Tove, Erik, Gabriel, Piotr och Clara. Vem är din favorit?!

Till min stora lycka såg jag i en av reklamerna att Parlamentet börjar sändas igen den här veckan! Missa inte det nu på söndag 20.30! :D



Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sandra

Men är du söt eller söt, I love you my dear!

2009-09-25 @ 09:27:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0