härlig söndag!

Hello bloggen! Idag har jag haft en toppendag! Vaknade strax före ett med ett glatt humör och såg att solen var framme! Då blev jag ännu gladare och skuttade upp ur sängen. Jag käkade lite frukost och chillade vid datorn innan jag fick skjuts av mamma till stallet vid tretiden. Clara skickade sms och frågade om jag kunde ta hand om Sonja och jag kände att jag hade orken så svarade ja. När jag hade mockat och fixat åt både Lizzy och Sonja så satt jag i cafeterian ett tag med Josefin, Michelle, Ellinor, Johanna och LillaSara. Vi tog några flummiga kort som jag tänkte bjuda på.. ;)

 
 

Vi var nog rätt trötta och hade rätt kul eller vad säger du Josefin? Jag har ju tvingat dig att läsa min blogg så nu får du allt svara! ;D Efter våran fikastund gick jag och fixade iordning Sonja och red sen ut på åsen och tog lite trav och galopp i paddocken. Hon var verkligen pigg och otroligt stark men det var kul att få rida en häst som har lite större gångarter än vad jag är van vid! Fick beröm om att hon gick fint av flera och det tackar jag för tihi. (a) Julia tog två söta bilder på oss!


Lady Sirco W "Sonja" f. 2002 Sir Caletto 1012 - Irco Marco 662


Tack Clariz för att jag fick rida "din" pärla! :D

När jag var klar med Sonja så hade klockan redan tickat iväg och blivit nästan halv åtta så jag bestämde mig för att låta Lizzy vila idag. Borstade henne ordentligt då hon som vanligt hade rullat sig i värsta lerpölen! Ibland undrar jag om jag har en häst eller en gris..


Såhär illa var det inte idag, men det visar ungefär hur hon brukar se ut! xD

Nu har jag precis tagit mig ett skönt bad med tända ljus och mysmusik och känner mig riktigt avslappnad i hela kroppen. Gud vad jag älskar att ha badkar! Ska ta och äta några mackor och dricka o'boy och sen krypa ner i sängen! Puss på er! /m

 

Nyduschad och glad, den bjuder jag på! :)


Ordet är ditt!
Postat av: hemlig beundrare

Nämeeen så mysigt med badkar! Jag har också ett men det har jag inte badat i en enda gång. Fyskäms på mig. Iallafall så måste jag ju göra det innan jag flyttar, annars kommer jag väl dö eller nå med tanke på att vi inte har ett sånt i mitt nya hus. Måste tvinga mamma å köpa en ny sån dusch/badkar/ångbatsu. LYX från min sida iaf :D Hahaha jag ör nog inte så hemlig längre. Guesssss whoo :D!! Nattsagan var super jag somnar bra nu

2009-09-20 @ 23:07:17
Postat av: Jessie S

Shiit vad låååångt hår du har fått!!

Hallå, när ska vi ses?!

Hugs and shit

2009-09-22 @ 20:20:10
Postat av: Anonym

vi är riktigt TÖFFA!

2009-09-23 @ 22:12:29
URL: http://josefinrr.blogspot.com/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0