choklad-dagen!

Idag vaknade jag med en jävla mensvärk som förstörde min dag totalt. Gick upp vid halv tio och tog en ipren och la mig sedan och fortfatte sova. Först vid tretiden kunde jag gå upp utan att typ svimma av smärta. Då åt jag lite frukost som jag höll på att spy av! Men den klarade sig som tur är. Tog sen en dusch och håller nu på att fixa och trixa lite här hemma för snart får jag besök av en sötnos. (a)

Var nyss till affären och handlade lite, för vi ska nämligen göra pannkakor när hon kommer hit! :D Jag skulle egentligen bara köpa ägg och mjölk men såklart så kom jag hem med en ben and jerry's!! Jag tog en phish food som mina vänner Simone och Jessica tipsade om och jag provsmakade den nyss och herregud vad god den är!! :D Choklad är något som behövs den här dagen och hela glassen är full med chokladglass, marsmellows och små chokladfiskar! Mums!




Måste rusa och sätta i linserna nu! Ikväll blir det mys till Idol och en massa glass såklart! ;D Puss /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0