blue skies

Hello igen! Tänkte skryta lite om hur duktig jag har varit nu ikväll! Jag har faktiskt städat typ hela placet där jag bor. Jag började ju med badrummet som jag skrev i inlägget innan och nu har jag även tvättat rent alla kläder som var smutsiga plus en massa sängkläder så ska bädda rent sängen innan jag går och lägger mig sen! Finns det något skönare än att lägga sig i en ren och nybäddad säng?! Det är jäkligt ren och fri från klatthår dessutom för jag har dammsugit alla madrasserna!

När jag ändå var igång så dammsög jag resten av lägenheten och packade upp 5 flyttlådor också som har stått i ett hörn ända sedan jag flyttade in! Nu har jag bara 3 stora lådor kvar och två små. Men det är mest sånt som ska kastas tror jag och så är det en låda full med vinterkläder och allt det ska tvättas någon dag när jag har ork.. ;) Ni såg väl idol hoppas jag?! Min favorit idag var lätt killen med den vita kepsen!



Jag är så grymt sugen på ben and jerry's och cola nu så jag skulle nästan kunna göra vad som helst för det! men affären är stängd sedan en timme tillbaka så jag får väl nöja mig med lite vanlig vaniljglass som finns i frysen.. Ska ner i tvättstugan snart igen och hämta allt. Efter det blir det lite glass och sen ska jag bädda ner mig i sängen med en bok! Vi hörs imorn igen. Puss /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0