babyrosa eller?

Det lutar mot att jag kommer byta min färg på texten här på bloggen, men det är inte så många som har svarat än så jag väntar tills imorn kväll innan jag eventuellt byter. Har ni några förslag på hur jag ska göra? Ska jag ändra textfärgen eller bakgrunden, både och och isf till vilka färger?

Nu ikväll har jag äntligen fått USB-sladden till kameran så fr.o.m nu blir det lite mer aktuella bilder till mina blogginlägg! Här kommer två bilder som fanns på kameran.


Min katt Tuva myser i sängen :)


Lizzy njuter av solen en skön höstdag i början av september :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på dagens idol-avsnitt och sen blir det till att sova! Imorn får jag upp och hoppa tidigt för varmvattnet stängs av vid tio och jag vill gärna hinna duscha innan.. GO'NATTEN! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0