äntligen!

Imorn är det fredag och det innebär att jag äntligen kommer få träffa min vän Jessicus som har varit borta i nästan 2 veckor!! Det ska bli så kul och underbart att få krama om henne och flumma igen! Min älskade vän, jag har saknat dig så! <3

Sen har jag inte ridit på min pärla ända sedan i måndags, men imorn ska jag och Simone ta en ridtur ute med våra söta små hästar! Hon ska rida Maiga och jag min Lizzy. Det ska bli toppenkul för jag och Simone har inte träffats och snackat på länge och vad kan vara bättre än att sitta på varsin häst och prata hur länge som helst om vad som helst?! :D


Jag och Lizzy, Jessica och Baron

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0