äntligen fredag!

Idag vaknade jag sjukt tidigt, var uppe och åt frukost redan vid nio imorse och jag kunde inte somna om efter det så jag slog på tv:n och slökollade på mtv i typ en timme. Älska musikvideos! Såg Taylor Swifts nya video för första gången och aww så söt den va.

Nu har jag precis duschat, äntligen säger jag bara!! Varmvattnet var ju avstängt hela dagen igår och när jag skulle duscha vid ett på "kvällen" innan jag skulle sova så fanns det fortfarande inget varmvatten så jag fick minsann lägga mig och sova ändå. ;( Nu känner jag mig äntligen som en människa igen!

Det är fredag idag och jag skulle vilja dra ner på stan med mina vänner och fika och strosa runt men jag har varken pengar eller tid till det idag. Istället har jag lite ärenden att göra nu innan klockan blir alltför mycket. Sen ska jag åka ut till stallet och ta hand om Challe. :)

Igår kom det en massa nya ponnysar till stallet direkt från Irland så idag tänkte jag ta med mig kameran och fota några av dem om jag hinner, det är ju så fint väder ute! Hinner jag inte idag har jag ju iofs både lördag och söndag på mig då jag och Emelie ska ha stalljour tillsammans båda dagarna.

See ya later nu ska jag fixa lite saker! Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0