when it rains

Idag har jag haft en jag-är-duktig-och-orkar-ta-tag-i-saker-dag-fastän-jag-egentligen-mår-som-en-överkörd-tomat! Duktiga jag! Jag och mamma fixade ihop min sängram idag så nu behöver jag inte ligga på madrasser på golvet höhö. Jag har även ringt och bokat en tid för min ena katt hos veterinären. Scary shit, kanske ni tänker nu. Men njae, han ska bara bli lite mindre manlig, stackarn. Av med bollarna på måndag nästa vecka och gladast blir nog Tuva som slipper bli påhoppad varannan dag.. ;)


Snook :) (och ja hans namn har en egen liten historia haha)


Tuva :)

På eftermiddagen var jag ut till underbara Hamre! Det började med ca 1 timmes flumm i cafeterian med Hännabänäna och Jessicus och jag hade såå ont i magen efter våra skrattattacker att jag trodde jag skulle storkna. Haha, vilket gammalt ord btw, storkna!

Anyhow, när jag som sagt typ nästan hade dött (av skratt) så var det dags för nästa nära-döden-upplevelse! Jag och min lilla häst red ut heeelt ensamma i den stoooora skogen i kolmörkret och det var minusgrader! Jag hade inga långkallingar och bara tunna ridvantar! ;( Ja, jag dog. Det gick några timmar... och jag återuppstod! Iaf kändes det så, för jag gjorde allt för att försöka bli varm. Och det tog fan ändå minst 1½ timme innan jag kände mig som vanligt igen. Fr.o.m imorgon blire långkallingar på! The winter has arrived!

Min häst var i varje fall pigg och fräsch och vi kan nu trava som vanligt efter hennes lilla skada. Matte är gladast och Lizzy med tror jag för jävlarrr vad hon var på hugget idag alltså! :D



Nu ikväll har jag verkligen knarkat Paramore från tånagel till hårspets alltså! Det är sjukt hur bra ett band faktiskt får lov att vara. Jag finner inga ord. Carro (eyy, du är med i min blogg!) och jag snackade på msn och hon visade mig det finaste klippet jag sett på bra länge. Helt sjukt jävla awesome bra. För bra. Och ja, det går. Paramore kan, här snackar vi musik!



Nu blire till att spela lite mer School of Wizardry på facebook (a) och sen sängen! Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0