wei!

Vad kul att så många kommenterat och att ni gillar mitt videoinlägg! ;) Det kommer ett snart igen kan jag lova, jag har redan planer på hur det ska bli så håll utkik!

Jag åkte ut till stallet en sväng idag fastän jag var hästledig. Min duktiga medryttare Emelie skulle träna med Lizzy för Carlos så jag åkte ut vid fyra och kikade lite på träningen. Shiiit vad duktiga de har blivit alltså! Jag är så stolt verkligen! Jag filmade lite med mobilen, ska lägga in klippet imorn när jag har fixat till det med musik och sådär. Vill göra det nu men jag har verkligen ingen ork och min data krånglar en massa så ni får försöka vänta till imorn darlings! ;)

Har bokat klipptid nu så imorn ryker håret av! Kommer säkert snagga mig eller något.. är så jäkla trött på att få elektriskt hår nu när det börjar bli vintertider. Ska nog låta frisören göra som hon vill, och blir jag inte nöjd så rakar jag av skiten! Jag har ju faktiskt nyss köpt en mössa som måste komma till användning..?



Klipper mig alltid på detta ställe som ligger mitt i stan och har asbra service! Skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon b-frisör liksom.. ;) http://www.hairfashionacademy.se/

Nej, nu ska jag sluta leka kändisbloggare och gå till köket och skrapa ihop något att äta!

Puss/m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0