till dig :)

Jag tänker nu skriva ett alldeles eget inlägg till en vän som betyder mycket för mig!

Trots att det är rätt stor åldersskillnad mellan oss är du verkligen sååå skön att vara med och faktiskt, grymt mogen för din ålder. Du finns alltid där och orkar lyssna när jag kommer med mina ältande överanalyserande problem.. ;) Du är en sån fin tjej, som verkligen förtjänar en bra kille som tycker om dig för den du är och inte någon idiot som du vet vilka. Din humor går rakt in i hjärtat på mig och jag har seriöst träningsvärk i magen efter ha varit med dig i några timmar. Att flumma bort tid med dig i stallet är hur nice som helst och även om jag inte känt dig bra så himla länge eller sagt många fina ord till dig så kan jag faktiskt helt ärligt säga att du får alltid får mig glad och jag älskar dig!

Tack för att du finns i mitt liv Maja :')
Och tack för att du är världens mest generösa brud och dessutom lär mig fika rätt! ;)

 

 
Med sin prins Poetic Joyce..


..och prinsessan Munsboro Salero :)

Ordet är ditt!
Postat av: Mio ;>

Får jag fråga hur man fikar rätt? O.o

2009-10-10 @ 01:40:00
Postat av: maja

aaaw baby =') började gråta!!

du vet att jag tycker massa om dig :*

du är min levande humor! love yaaah! <3

2009-10-11 @ 21:58:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Fina Poetic Joyce! Har haft och tävlat hans mamma Lolita :) Vet du vem som äger honom nu? Tävlas han något?:)

2011-12-03 @ 21:49:05
URL: http://equine.webblogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0