sjukis

Hello my darlings!

Helgen har varit väldigt lugn för min del. I fredags var jag över hos min granne och kikade lite på idol och snackade strunt. Najs najs med en till viksängskompiis! :D Hon har två söta katter som faktiskt gillade mig direkt! Den lilla ljusgråa hoppade t.o.m upp i mitt knä! (a)

Igår var jag seriöst hur trött som helst och orkade inte ens skriva blogg! :o Sov lääänge och var över till mami en sväng och fikade och tiggde om lite pengar, det gick väl sisådär haha. Fick iaf litegrann så sen drog jag in på ica och sen hem och lagade tacos!! M M M!

Kvällen tillbringades framför tv:n! Gjorde nämligen en kanalsökning som jag så fint blev tipsad om i fredags! Och nu har jag äntligen 6:an så nu är mina kvällar fullbordade! Äntligen kan jag kolla på simpsons, family guy och scrubs igen!! Det är inte lätt att vara dum, det har liksom tagit 2,5 månad sen jag flyttade in och jag har inte fattat att jag ska göra en kanalsökning!! (a) Tur att det finns folk som har hjärnor i min omgivning! ;D



Finns det något sjukare program än detta eller?! Det är min humor på hög nivå! Sitter alltid och asgarvar åt varenda avsnitt! ;D Och vet ni vad det bästa är då?! Nu i veckan som kommer ska jag ner på stan och köpa några dvd-skivor så ska min kompis Mige bränna massa massa Family Guy avsnitt åt mig!! :D HAPPYNESS!

Idag när jag vaknade så kände jag mig ännu tröttare och svagare än igår och det visade sig att jag minsann hade feber också! ;( Så jag har sovit typ hela dagen. Orkar inte ta mig ut till stallet heller så min bästa medryttare Emelie fixar pärlan idag också! Tack baby för att du alltid ställer upp!!


Finaste tillsammans! <3 Dressyrpärlor ;D

Emelie har bytt skola nu och börjat på Västerås Ridgymnasium så nu kommer hon kanske ha med Lizzy på dressyrlektionerna i skolan ibland också och hon ska få leta fram en tävling när hon känner sig redo så ska de få ställa upp i ett dressyrprogram tillsammans! ;D Ni är så jävla duktiga älsklingar! Jag är så stolt över er båda och hur ni utvecklas tillsammans hela tiden! :)

Nu ska jag ta och duscha mig till liv och sen äta lite tacorester från igår hihi! Och missa inte parlamentet ikväll hörrni! Love it! ;D

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Josefine - hästblogg

Vilken fin bild :)

2009-10-25 @ 20:27:24
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0