she's back

Jag tror iaf jag är tillbaka med mitt bloggande litegrann va! :)

Klockan är alldeles för mycket nu och jag borde typ redan vara i stallet, men äsch.. Jag orkar inte stressa! Vaknade av att min vän Simone ringde vid halv ett och vi snackade ett bra tag. Vi pratar inte så ofta så när vi väl pratar kan det bli rätt länge! ;)

Nu har jag ätit frukost och dammsugit och plockat undan lite här hemma! Det såg ju typ ut som en svinstia.. Inte riktigt kanske, men det var fan katthår everywhere!

Ska hoppa in i duschen och fräscha till mig. Har inte duschat på typ två dagar..? Eww jag vet.. Men jag har faktiskt inte orkat. Så kan det va ibland när vardagen vänds totalt upp ocn ner!

Ska åka ut till stallet sen och pussa massa massa på Lizzy och ta en ridtur ut i skogen och bara njuta! Hösten är här på riktigt nu och det är kyligt i luften, men det är rätt kul också för hästarna blir extra pigga när kylan tränger sig på och det blåser lite hihi. :D

Skriver mer när jag kommit hem från stallet. Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Josefine

Det är så mycsigt att bara rida ut i skogen och filosofera :)

2009-10-01 @ 22:55:36
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0