sha sha!

Jag somnade någon gång mellan halv sex och sex imorse haha, lyckat värre! Iaf så ringde Hanna och väckte mig vid elva för vi skulle ner på stan och fixa lite samt dra en fikaaa! Men jag råkade kanske snooza för länge och till slut slutade ju alarmet att ringa, så det var någon som var lite arg på mig när vi skulle åka iväg.. Clara = Åskmoln (a) Meennnne, det var faktiskt inte med flit! :(

Anyway.. jag och Hanna tog bussen ner på stan eftersom Clara var tvungen att lämna bilen till sin mami.. Vi fixade och trixade lite och Hanna blev uppraggad som vanligt.. Men inte av världens hetaste denna gång kanskeee? Haha, nejrå men en alkis kom fram och frågade om han skulle skriva på nått papper? Han trodde typ att hon var någon sån där Greenpeace-gatu-jobbare-som-alltid-försöker-prata-med-en-fastän-man-inte-vill! Det måste vara jobbigt att vara så snygg som Hanna, jag menar hur många "Olle på gatan" har hon inte i sin telefonbok..?


Greenpeace-jobbarN..?

På espresso house värmde vi våra frusna fingrar runt en varsin kopp CHAILATTEEE! :D (ja, jag älskar drycken :o) Vi snackade skiiit om allt och ingenting och ja, jag menar vad gör man annars när man fikar? ;)

Jag var in en sväng på soc också och lämnade in månadens papper som jag egentligen skulle ha gjort i måndags, men har inte riktigt orkat det vaaah. Bättre sent än aldrig och nu hinner pengarna komma in i tid iaf. Ge mig tiiisdag nu kanske? ;D Jag måste verkligen köpa ett par vantar.. fryser ju fingrarna av mig! Och har ingen lust att använda mina stallvantar till vardags..? Haha euwww..

Nu ska jag käka lite mat och sen blire stallet! Skriver mer ikväll. :) Puss/ m


Ordet är ditt!
Postat av: clara

nej men det är ju aldrig med flit .. !.. -.-

2009-10-23 @ 15:22:27
Postat av: hon med ragget.

MEN HAHA! OLLE PÅ GATAN MINSANN!!!!

2009-10-23 @ 16:36:55

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0