party?

Dagen har bjudit på trötthet, systemet all alone, donken all alone, cykeltur hem i regn, d.v.s regn i ansiktet och isvind så mina händer blev vita. Behöver jag säga mer än att jag hatar hösten?!

Jag såg Einstein två gånger på stan. På systemet och på donken. Ni vet väl vem Einstein är? Om inte så kan jag förklara det i ett senare inlägg. Jag måste smygfota honom någon dag och lägga upp en bild. Han är sjukt lik Einstein faktiskt!

Ikväll ska jag tydligen partajja. Men herregud vad otaggad jag är! Önskar att mitt liv var roligare än såhär.. Ahja, men det blir säkert jättebra. Jag ber om ursäkt för alla fyllesms jag kommer skicka redan såhär innan kvällen har börjat liksom.

Men jag är int' bitter! ):

Låt det bli någon dag lite senare i veckan, typ onsdag! Jag vill hoppträna, och jag vill göra det nu! Där har vi något som jag däremot är sjukt taggad inför! TAGGA TAGGA TAGGA!

Tänk om det kunde vara lika kul att ta sig ut i regnet, sitta på en kall bullhållplats och vänta på en buss som är fylld med fulla fjortisar som bara gapar. Sedan komma till en fest som förmodligen suger apa! (y) Bli full, skämma ut sig lite, åka hem, däcka och vakna bakis dagen därpå! Jag vet att jag låter bitter, men jag är så sjukt opartysugen! Ge mig sommaren tillbaka, då kan jag tagga till igen!

Det var ju hur kul som helst att läsa min blogg idag eller hur?! :D Well, I don't give a shit.. Eller jo, faktiskt. Jag vill ju inte få mina stackars läsare att bli lika bittra som mig. Hur fan skulle det se ut? Kul om alla gick runt och såg ut såhär:

Nej, nu får jag faaa-an tagga till! Så vi kör den här resten av kvällen!!

Jag avslutar min bittra dag med en klockren kväll istället! Det blir vad man gör det till. Här får ni något att skratta åt så kanske eran kväll blir lika rolig som min, men tveksamt vaaaah...! ;)



Vi hörs och ses i dimman! Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sandra

Haha men du får väl ha det så kul ;) Va inte så bitter :D

2009-10-17 @ 19:12:52
URL: http://sandraellenor.blogg.se/
Postat av: Alex

Gillar din blogg tjejen!

2009-10-17 @ 20:39:49

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0