onsdag!

Hello babes!

Gillade ni mitt videoinlägg? Jag vill ju veta om ni gillade det och om jag ska fortsätta videoblogga lite?! =D Så kom igen och skriv vad ni tycker! (y)

Idag började jag dagen med att åka till Willys med mamma och storhandla! Ska börja storhandla mer och skippa alla små inspring på ica bara för att köpa "nått att äta", för jag kommer oftast ut med en cola, godis, chips o.s.v.. Så idag har jag tagit ett stort första kliv mot en bättre ekonomi! För det kommer säkert gå jättebra ;)


mitt bästa köp är ju självklart vantarna, två par för 30 kr woho! ;D

Eftersom jag då samlade ihop några vuxenpoäng genom att storhandla så tänkte jag att det är väl lika bra att tvätta och städa hela lägenheten på samma gång! Så nu har jag precis slängt i massa tvätt och satt igång 3 maskiner nere i tvättstugan. Ska ta och laga lite mat, jag har ju en del att välja på nu hihi! ;D

Passar på att slänga in en dagens låt innan jag måste dra ner till tvättstugan igen och sen blire foodtime!


Michael Jackson - We are the world

Hörs senare! Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Klara

Jag gillade ditt videoinlägg ^^ fortsätt med att lägga in då och då! :D

2009-10-28 @ 15:36:45
URL: http://fuckinghoe.devote.se
Postat av: michelle

Älskade videoinlägget, du är grym;) tycker fortfarande att du skulle lagt upp det där när du stod och pussades med challe;)<3

2009-10-28 @ 20:50:24
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0