nej, vi är inte normala

Samtal i telefon lördag 23:48


Jag: Hej!
Jocke: Heeeeej..
tystnad
Jag: Hallå?!
Jocke: Ja, det var ju du som ringde då får du väl säga nått!
Jag: Sover du?
Jocke (helt seriös): Nej, jag klipper naglarna!

en lördagkväll liksom...?!
 




Msn-konversation nu ikväll eller ja inatt


jessica säger:
jag tror jag måste bajsa, men det är en trollstav ivägen.

mikeliii säger:
gå och bajsa nu! och spola fan inte ner trollstaven i toan! D:

jessica säger:
vadåraaaa ;) jag kommer inte sakna den.

mikeliii säger:
risk för
hm
vad ska man säga
FONTÄN av bajsvatten!

jessica säger:
jag kommer skita på mig innan det blivit fontän!

resten lämnar jag osagt...

Go'natt på er! /m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

jag tycker att vi är fullt normala jag ;) en aning knäppa i hela huvudet men äääsch (äh) ;)

2009-10-19 @ 11:46:06

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0