meow

This is me, obviously!



Mjauuu, jag har nyss kommit hem ifrån stallet. Hade en mysig kväll och var extra noga med att borsta och fixa prinsessan. Tvättade rent hennes halvgråa svans och schamponerade även alla benen. Hon blir så grå i pälsen av att vara ingnodd i lera varje dag så jag kände för att tvätta av henne lite. Dock fanns det bara kallvatten så hon frös lite. :(

Jag red i stora där det var alldeles tomt och inga lektioner, sköönt! Red igenom henne ordentligt och gjorde även lite markarbete. Hade två galoppbommar och red på olika antal galoppsprång emellan. I början var hon jättevinglig och inte alls stabil, men ju fler gånger vi gjorde övningen, detso mer samlade hon sig. :)

Hade även ett räcke på ca 70 cm på medellinjen. Hoppade det några gånger i varje varv och hoppade snett över det så hon bytte galopp över hindret. Höjde det till 80 cm sen och hon hoppade lika fint då! Ville inte höja mer då det är 3:e gången jag hoppar henne sen hon kom hem från sommarbetet. Men det kändes som att hon inte tog i ett dugg. :)

Är så himla glad och har varit det hela dagen! Mycket tack vare alla underbara människor jag har omkring mig! Ni är bäst! Ingen nämnd, ingen glömd.. ;) Men jag tror ni vet vilka ni är!

Nu ska jag iväg och jävlas lite som the devil herself! (6)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Caroline

Ser ut som dig, ohja!

2009-10-24 @ 00:45:58
URL: http://ctlu.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vetu vad jag kom på att jag ska göra någon dag.

Ska göra dig som en kanin. hahah

2009-10-24 @ 19:40:58
URL: http://ctlu.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0