måndag

Tjo tjena mittbena? Min inspiration till att blogga verkar vara helt lost.. Gah!

Anyhow.. Jag har inte mått bra idag heller, har spenderat dagen i sängen typ.. Blääh på det. Men nu orkar jag inte ligga och tycka synd om mig själv längre så nu tänker jag faktiskt ta och göra lite nytta här hemma och sedan åka ut till min häst som jag saknar så det typ gör ont!

Jag har kommit fram till att jag ska börja kvällspromenera! Dels för att rensa tankar och dels för att kanske få liiite bättre kondition. Nu vet jag inte hur mycket det hjälper att promenera, men det är väl värt ett försök antar jag! Fr.o.m den här veckan ska jag gå ut och gå minst 30 min 3 ggr/veckan. Vi får väl se hur länge jag lyckas med det! ;D



Pärlan! <3

Smell ya later! Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Josefine

Vilken söt bild :)

2009-10-05 @ 21:47:26
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0