love actually

Jag har haft en lovely kväll! Kollade först på parlamentet där det blev en massa skratt! Alltså jag älskar Johan Glans! Haha, han är så jääävla söt! Ser ut som en liten pojke i ansiktet och kommer alltid med så klockrena skämt! Henrik Dorsin är också en av mina favoriter! Jag dog av garv när han babblade "franska"! xD

Vad kallar man ett band som bara spelar covers?
Kassettband..?

Anyway, sen kollade jag på Love Actually som gick på 3:an och jag skäms över att jag inte har sett den filmen förut! Herregud vad bra den var!! Och jag som är en riktigt sucker för kärleksfilmer och ehm.. speciellt när Hugh Grant är med njöt verkligen hela filmen igenom! :D

Avslutar kvällen med att knarka Melissa Horn och här är en av favoritlåtarna just nu!
Grymt, är bara förnamnet!



Go'natt alla därute! Vi hörs imorn! :) Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Tias

lyssna & njut, Mikeli know what music's all about <3 galetpusskalas

2009-10-26 @ 01:30:02
Postat av: sandra

Love actually var ruskigt dålig! Bytte kanal ;)

2009-10-26 @ 12:38:42

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0