just cut it out!

Aloha!

Jag sitter här och lyssnar på Melissa Horn, har precis ätit vilket resulterade i att jag nu är sådär skönt mätt och belåten. Har varit i stallet och ridit min pärla och jag är dessutom nyklippt och känner mig skitsnygg haha!

Väntar på att Maja och Michelle ska komma till mig och då blire popcorn, cola och myyyys!

Imorn ska jag typ göra grejjer hela hela dageeeen! :o Först ska jag få mitt hår färgat, sen måste jag välja ut kläder och accesoarer och grejs för 13:45 ska jag infinna mig på detta ställe och bli fotad i en studio tillsammans med Maja, Michelle och hennes mami! Vi kommer bli sminkade och hårstylade och sen fotade! Det ska bli fett ruuuuuligt och jag hoppas det inte är för dyrt så jag iaf kan köpa en bild haha!

Fotogrejjset skulle ta 3-4 timmar så efter det blire att skutta direkt till glasbutiken och sen på kvällen är det halloweenfest! Partyyyypartyyy! ;D

Bilder på mitt nya hår o.s.v kommer i helgen så håll ut!

Här har ni något att skratta åt! :D Haha, älskaaaaar nigahiga!


THAT'S A LAMP! Ha en bra torsdagkväll!

Puss/m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0