jaaaaaaaaaa!

Jag tror jag svimmar! :o Paramore har precis släppt ett nytt album och nu kommer nästa underbara nyhet!! Kent släpper sitt nya album Röd den 6:e november! :D Snacka om perfekt slut på en dålig dag! Wiiiho!

Den första singeln Töntarna från albumet släpptes digitalt idag, och släpps i butikerna den 12 oktober! Hur glada är inte vi kent-älskare nu då? Ååhhh, underbart! :D



Dagen har varit en riktig berg- och dalbana. Har fått i ordning lite mer här hemma i varje fall, bl.a satt upp en stor spegel och möblerat om lite. Har en planering i tanken om hur jag vill ha allt möblerat när det är klart. Ska försöka göra lite varje dag, eller i varje fall när jag har ork. Vill komma i ordning helt nu!

Det blev ingen ridning idag då min Lizzy hade sår på bakbenen och verkade ha jätteont i musklerna. Hon och hagkompisarna har bråkat alldeles för mycket om rangordningen då det har kommit 2 nya hästar ner i den hagen hon går i. Tråkigt nog var en av ponnysarna skadade så pass att hon fick lov att åka iväg till Strömsholms Djursjukhus nu ikväll. Och inte nog med det, på stackars ponnyägarens födelsedag och allt. :( Hoppas att allt gå bra med henne nu!

Är sjukt trött nu, ska ta något att äta och sen blir det sängen! Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0