it can't be true

Jag saknar ord. Allt känns bara så himla overkligt.. Varför hände detta? Var du tvungen att ryckas ifrån alla som älskar dig?! Du var en sån härlig person, så otroligt snäll. Jag kommer aldrig att glömma stunderna med dig. Det gör fruktansvärt ont att förlora en vän. Du fanns i mitt liv under en tid då jag verkligen mådde skit och du brydde dig från första stunden vi träffades. Du fick mig att känna förtroende direkt. När jag såg in i dina ögon så visste jag att du var en människa som aldrig skulle kunna göra någon illa.

När jag läser på facebook att dina nära vänner och din familj skriver att du alltid var den som brydde dig, som alltid fanns där och stöttade alla så bekräftar det att min uppfattning om dig verkligen stämde även om vi inte var speciellt nära vänner.

Första dagen jag träffade dig så klickade det liksom direkt. Du hade samma humor, samma attityd och samma inställning till livet som mig. Och du gjorde mig så himla glad! Du fick smeknamet Chille då jag, Amanda, Maria och Tom kom på att det passade dig perfekt då du var så jävla chill att umgås med och annars kallades för Chrille.

Det är så overkligt att du inte finns med oss längre. Och fastän vi inte har hörts på över ett år så saknar jag dig nu och det fattas en bit av mitt hjärta.

Vila i frid Christian Chille Frögren
2/8 1986 - 18/10 2009
Du fattas oss!


Ordet är ditt!
Postat av: ess

r.i.p :'( <3

2009-10-19 @ 23:45:04
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna priser så som biljetter till Göteborg Horse Show, Schabrak, sadelöverdrag och andra fina priser!



Var gärna med och tävla! Det är väldigt enkelt att vinna priserna!



http://stockholmsjenna.blogg.se/2009/october/tavling-med-fina-priser.html



2009-10-20 @ 22:56:13
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0