how busigt

Jag hann inte skriva nått inlägg igår efter att jag kom hem från stallet för jag fick besök av en sötnos! Det gick väldigt bra att rida Lizzy i varje fall. Vi var ute i skogen och det var så himla bra underlag! Ibland är det bra att det regnar, marken blir så mjuk och sviktande för hästarna. Jag red ut i ca 40 min på en ridtur utan några som helst krav. Vi rullade bara på och busade väldigt mycket i galoppen på slutet hihi. Och som jag behövde det igår! Det finns nog ingenting som ger mig så mycket glädje och energi tillbaka som en riktigt skön galopp med min häst!

På kvällen blev det mys med pizza, idol och massa musik. Jag är väldigt nöjd med vilka som har gått vidare i idol från kvalveckan! Nu hoppas jag att juryn väljer ut 4 av mina favoriter också. Vill ha med Eddie, Rasmus, Clara och Moa! Det skulle bli den perfekta uppställningen för min del. ;D

Idag ska jag ta hand om både Lizzy och Challe och ikväll vet jag inte vad jag ska göra, mer än att jag ska kolla på idol då! Vill leka med en viss person, så vi får väl se om hon kan dissa festandet eller inte ;)

Skulle ju ha åkt bort över helgen, men nu blev det inte så. Jag är hemma och på söndag åker jag med Maja och hennes fina ponny på tävling i Karlstad där de ska debutera LA+5! Ska bli skönt att åka iväg från Västerås över dagen och samtidigt få se en massa hästar och såklart hjälpa min schöööna kompis med hennes pownie!


Maja med sin Poetic Joyce

Kameran följer med dit så förmodligen kommer det upp några bilder på duktiga pownies och ryttare nästa vecka! Nu ska jag kila iväg till affären och köpa nyponsoppa, juice och mjölk! Är fan sugen på allt idag haha. Smell you later! Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Josefine

Åh den ponnyn är ju så fin, såg den mycket när jag tävlade ponny :)

2009-10-02 @ 14:30:48
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fin häst! :)

2009-10-05 @ 12:45:37
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0