helgen

Meow alla bloggläsare!

Helgen har sugit röv. :) Nejrå inte riktigt, men jävligt nära! Fredagen tillbringades ehm.. jag kommer inte ihåg?! Ahja, det går ju att läsa i nått inlägg här under för er som är intresserade!

Lördagen tillbringades först i stallet. Var medhjälpare på ClearRounden, men det blev mest så att jag lekte fotograf. Efter det var jag och Sandra segast på hela Hamre. Jag höll henne sällskap när hon mockade åt Belsebub och hon höll mig sällskap när jag mockade åt Lizzy. Sen fick Lizzy flytta in i Larssonstallet för en stund och blev borstad där på gången och det var mysipys! Jag tycker vi kan bygga ut Larsson lite så jag kan få stå där! Är fett jävla trött på att stå i det stora livliga stallet.. -.- Men jag kan ju drömma vidareeee! :)

På kvällen drog jag ner på stan och fikade med några av girlsen, sen begav vi oss på fest på Haga, det var bara det att vi råkade gå liiiiite fel först och hamnade typ på Hemdal/Skiljebo!! Vi älskade vårat lokalsinne då tror jag! Sen att det var typ -3 grader och några hade för lite kläder på sig gjorde såklart stämningen bättre! När vi till slut kom fram så hade Sandra och Michelle förfrysit sig typ så dom fick skjuts hem efter typ en kvart haha. Jag stannade iaf kvar och fick en gratisfylla tjooho! Det var fancy som fan även om jag blev lite för känslig framåt småtimmarna..

Det var iaf sjukt skoj att träffa Elena som jag inte träffat på typ hur-länge-som-helst?! Sen var ju Miooo och Karl där! Jag diggar Mios hatt och jag fick äta upp Karls chips, eller ja, jag gjorde det utan att fråga! Tony som hade festen var en trevlig kille! Vi kom fram till att vi kände igen varann, har gått på samma skola och hade gemensamma bekanta.. Åh, Västerås är så stort! Jessica och Jocke låg mest och kramade på varann men det var trevligt att träffa dom oxå! Tack för kvällen people!

Idag har jag bara tagit det lugnt hemma. Var helt hästledig och har bara myst i sängen hela dagen typ. På kvällen kom Jessicus förbi och det behövdes kan jag lova! Nu är jag känslomässigt störd, mer än vanligt alltså och typ ler och halvgråter på samma gång. Love life sometimes!

Ska ta lite popcorn och cola och fortsätta dega vid datorn tills jag blir trött!

Tyvärr så är min kamera hos Sandra för jag glömde den i hennes väska igår så bilderna från helgen kommer väl typ imorn kanske!

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Mio

Du fick äta upp karls chips för och tyckte det var helt OK, sen så hade vi andra redan tröttnat på dem när ni kom dit :)

2009-10-12 @ 17:03:05

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0