haluba!

Sådärja, nu har min ångest hälsat på i några dagar så därför har jag varken orkat skriva någonting vettigt här i bloggen eller ens orkat gjort något vettigt på dagarna. :o Men idag har den sakta men säkert försvunnit och jag njuter av tiden då jag får må bra! :)

Kvällen har varit bra, min vän Jessicus var här med lite tårta som var kvar från att hennes lillebror fyllde 16 år igår! Så vi smaskade på den, kollade paramoreklipp, fick gåshud och sen flummade vi lite som vanligt! Jag älskar att vara med dig!

Jessica är på väg ut till balkongen och Snook ligger på fönsterbrädan och tittar nyfiket på vad hon ska göra..

Jag: Haha, ta med dej Snurk ut, han ser ut att vilja följa med!
Jessica: ASGARV!
Jag: Hahahahaha, vad fan kallade jag honom? Jag menar Snook! xD


Liten mini Snook (fast då hette han Maya eftersom jag trodde det var en tjej!)

Var inne och läste min stallkompis Rosannas blogg och hittade en söt bild på min hästis! (Hoppas att det är okej att jag lånar den ;D) Imorn ska jag ut till stallet och rida på pärlan! Har bara haft ork att vara ute i stallet 1 dag den här veckan.. :o Men nu är min vilja att orka med livet tillbaka litegrann iaf så imorn blire till att rida! Har även intaget så måste vara där i tid så jag hinner ta in alla djuren innan det blir kolsvart. Det blir ju fan svart jättetidigt nu ju! Jäkla höst/vinter eller vare är.. -.-



På kvällen blir det kanske äta-tacos-hos-jessica? ;) och sen IDOL-tittande med henne och Hänna! Hoppas på en rolig kväll haha, men det brukar ju bli roligt med er såatt..! :D

Nu ska jag ta lite varm o'boy och sen sova i min sköna säng! :D Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Rosanna

Jadå det är lugnt :D

Ja säg till när jag ska fota er nån dag sen ;D

2009-10-16 @ 09:10:12
URL: http://rosaannae.blogg.se/
Postat av: isabella

haha, vi hade en kattunge för ett tag sen som vi trodde var en kille och när vi sålt den och träffade ägarna sa dom att det var en tjej :P söt var din iallafall =)

2009-10-18 @ 21:24:29
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0