friday!

Idag har jag haft en dag utanför stallet maha! Har varit på stan och flummat på donken med Hanna, Jessica och Clara. Den sistnämnda är rätt tuff ibland alltså även om jag dampar sönder på henne! ;)

Clara: Hur ser man att en bil kommer från afgahnistan?
Vi: ...?
Clara (asglad!): På afgasröret!
Vi: asgaaaaarv! x)

Efter ett tag mötte jag och Jessica upp Maja efter att Hanna och Clara begav sig mot annat håll.. Det blev en fabulous fikatime på Espresso House som nu äntligen har öppnat i Västerås!! Jag som var cool fick såklart ett Espresso Card av den coole-killen-med-snygga-brillor-utan-namn? Vi är redan stamkunder där eller vad säger du Maja? ;) Jag kommer iaf bli ChaiLatte beroende efter idag! :o Så sjukt god verkligen!


espressohouse <3
 

Majababy <3


Jag i Majas heta glajjer!

Btw, vi såg seriöst 2 paowkopior! Det var äckligt hur wannabee dom var alltså.. ;) Tyvärr fångade jag dom inte på bild.. Kameran blev för äcklad :) Inget ont om paow, henne gillar jag, hon skriver bra och är väldigt söt! Men wannabee's däremot, my god liksom!

Nu ikväll har min lägenhet fått agera förfestlokal åt två 18-åringar som skulle ut på krogen för 2:a gången i sina liv, how cute liksom! Nej men det var faktiskt kul, innan jag blev trött och dampade lite.. (a) Idol var iaf bra ikväll och den som sög mest åkte även ut! Fiiifaaan vad falskt och illa det lät när hon sjöng! Skönt att slippa Karolina nästa vecka, men då kan väl Camilla åka ut? Hon är ju bara skämmig.. -.-

Nu ska jag och min bästa Jessicus kolla på film och sen ska iaf jag däcka! Imorn blire stallet hela dagen och hjälpa till på ClearRounden för ridskolan, sen ska jag rida ut en sväng på min söta häst och på kvällen blir det fest om jag orkar och vi hittar något place att vara på!

Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Mio

Asså, Clara har bästa humorn allt jag kan säga. Sen så vart ligger det där espresso house? O.o

2009-10-10 @ 01:59:16
Postat av: maja

me lova yah :D

2009-10-11 @ 22:10:04
URL: http://[email protected]

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0