fail

Dagen har varit totalt värdelös hittills.. Eller ja, en bra grej har hänt och det är att min nya vän och granne Annika (även kallad äki) har färgat mitt hår och det blev fucking awesome!! :D

Annars så har jag bara degat.. Gjorde i ordning allting inför fotogrejjen som jag skulle till idag, men när jag precis var klar och bara satt vid datorn och väntade på att klockan skulle ticka iväg så ringer Michelle och berättar att hennes mamma mår jättedåligt och att hon tyvärr blev tvugnen att ringa och avboka tiden.. :( Jag blev totalt otaggad och allting blev jättetråkigt.. Typiskt att hon blev sjuk just idag! :( Vi ska iaf få boka en ny tid så jag hoppas det blir snart och att jag kan tagga om den dagen haha!

Har fördrivit tiden med att lyssnat på musik, babblat i telefon o.s.v.. Nu ska jag iaf snart ner på stan och besöka systemet. Ikväll blir det mys hos bästa Maja med brudarna och det ska även förtäras lite alkohol.. ;) Wish me luck att komma upp i tid imorn och infinna mig i stallet 7.30!! Kommer må så jääävla bra.. ;)

Bjuder på denna nytagna bild!



Now; fortsätta glo på Americas Best Dance Crew och sen tha town!

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: jacqueline dinewald

TÄVLING PÅ BLOGGEN, VINN GBG HORSESHOW BILJETTER OCH MÅNGA ANDRA FINA PRISER!

Postat av: Tias

Varför är du så helvetes jävla läcker? :o

2009-11-02 @ 01:20:26

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0